You are at:

EUD

Har du lyst til at prøve dig selv af indenfor praktisk arbejde for f.eks. håndværk og teknik? Og kan du lide at lære gennem praktisk undervisning?

På EUD-linjen vil der være mange ture ud af huset til henholdsvis TEC og erhvervsbesøg.

På EUD-linjen afprøver vi forskellige erhvervsuddannelser gennem brobygnings- og praktikforløb. Her har du mulighed for at blive klogere på dit valg af erhvervsuddannelse og at kombinere den obligatoriske undervisning i dansk, matematik og engelsk med praktisk undervisning. Vi samarbejder med tekniske skole i Storkøbenhavn og samarbejder også på kryds og tværs af de forskellige linjer her på skolen.

Du kan forvente at:

Få mulighed for alle de praktikforløb, vi i fællesskab finder ud af vil være gavnlige for dig.

Have mange skoledage på TEC

Anderledes undervisning

Brobygning på forskellige erhvervsskoler

Praktik

Entreprenørskabsprojekter på skolen

Vi forventer at du:

Kommer med et godt humør, et positivt sind og gå-på-mod.

Ikke er bange for at give dig i kast med nye opgaver og udfordringer

Bidrager til et godt arbejds- og læringsmiljø på holdet, og er med til at skabe en god stemning - også selvom du skal prøve uddannelser, som ikke er relevante for dig.

Er indstillet på at dele af undervisningen foregår uden for skemalagt tid (omlagte timer) i forhold til f.eks. ture ud af huset.